
Santarun voor Prinses Máxima
AlgemeenPOORTUGAAL - Op donderdag 18 december vond op basisschool De Avonturier een feestelijke Santarun plaats. Leerlingen liepen in kerstsfeer een parcours rond de school om geld in te zamelen voor het Prinses Máxima Centrum.
Met veel enthousiasme en in kerstmutsen zetten de kinderen zich in voor het goede doel. Ouders en leerkrachten stonden langs de route en moedigden de jonge deelnemers aan, wat zorgde voor een warme en gezellige sfeer.
De school kijkt trots terug op een geslaagde actie waarin sportiviteit, betrokkenheid en een warm hart voor het goede doel centraal stonden.















